Prezenta in Social Media

twitterfacebookgoogle pluslinkedinrss feedemail

duminică, 21 noiembrie 2010

Am prezentat proiectul meu #edtech20 in GLOBAL EDUCATION CONFERENCE 2010 #globaled10

 Deşii, până în momentul de faţă  am organizat simpozioane, concursuri sau expoziţii internaţionale şi am participat de asemenea la mai multe conferinţe, simpozioane sau webinarii  on-line  GLOBAL EDUCATION CONFERENCE a fost prima conferinţă  la care am prezentat on-line .
Am prezentat #edtech20 project - care este un proiect eSafety gratuit pentru profesorii din lumea întreagă . La eveniment au participat mai mulţi profesori între care şi : Adina PopaLucy GrayGabriel Vleisides care au avut rolul de advisor . Acum am realizat pentru proiect o reţea gratuită la care se pot alătura profesori care sunt interesaţi cum să integreze eSafety web 2.0 şi social media în educaţia din zilele noastre .
http://teachlearnplayesafetyeducation.wall.fm/blogs/11

Dacă nu aţi fost prezenţi la conferinţă puteţi să urmăriţi toată preyentarea pe   ELLUMINATE . Am realizat de asemenea un scurt filmuleţ cu prezentarea mea .







Global Education Conference 2010 #globaled10 a oferit poarta gratuita  spre cunoastere pentru profesori din lumea intreaga . Aici puteti vedea inregistrarea tuturor sesiunilor
http://www.globaleducationconference.com/recordings.html
Cîteva informaţii despre această conferinţă :
În  2010 Global Education Conference s-a derulat începînd din 15 noiembrie timp de 5 zile .  Steve Hargadon the  co-chair of the conference,a scris că s-a bucurat conferinţa de un incredibil suport  ,, we currently have over 90 partner organizations, 120 international educator advisors, 36 keynote speakers, and over 300 worldwide presentations--all around helping students and educators to connect globally."  Check out the amazing schedule in your own time zone.
Steve Hargadon said about presenters... "A note about encouragement.  The goal of the conference is to help you make connections with other educators and students in order to increase opportunities for globally-connected education activities and initiatives.  Because of this we've placed an emphasis on the conference being inclusive and providing broad opportunities for participating and presenting.  "

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Share google +1 button

c